Hej

Hej! Bloggen har strulat lite, men har fått flytta den nu så allt har fixats. Men jag har också haft fullt upp på sistonde. Vi kan börja med i tisdag, då vi fot ut och campade med klassen. Det var hur mysigt som helst. Eftersom våran klass splittras till hösten så blev det ändå lite sorgset. :'-) Vi var där till på onsdag. På torsdag var det skolavslutning och det var också kul. I fredags, var det ju nationaldagen så jag var på Phapsody in rock! Svinhäftigt. Lite dåligt ljud och bild i början men sen blev det jätte grymt! Tog några bilder men med en 2 mpx kamera mobil på långt avstånd utan zoom blev det inte så bra :-P Igår, lördag gifte sig min mamma och min extra pappa. Tårarna var nära, jag sjöng också i kyrkan "för kärlekens skull". Vi festade till ett (bara!) och jag somnade vid två. Idag ska jag nog ut lite och kolla på marknaden lite. Kanske laddar upp lite nya bilder på kläder eller nått senare. Ska dra nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0